Try it, love it

5:02 AM


Matte lipsticks are my first choice when I shop lipsticks. I love their texture and how they last long. 
I picked one lipstick from the Essence Try it, Love it collection for Fall. You are able to pick up these perfect lipsticks in 8 different shades. My first choice was 03 Wow effect which is between nude and deep purple. I tought it was more nude, but it's not. 

Packing - It comes in chrome colored tube with plastic cap that matches the color of the lipstick. Packaging isn't very spectacular, it's classic and simple. 

Price - For 2-3 euros you got 3,8 grams of product.

TextureLight and creamy texture, great pigmentation and a matte finish.

About it - Beautiful colour, it's nice daily lipstick.  The pigmentation is great like I said before. I was a little scared that it'd be too dark, because I expected more nude colour, but it's just perfect. It smells delicious. It's easy to apply, it does dry out my lips a bit though but you must expect that when you put on a matt lipstick. I keep it on for 3-4 hours before I had to touch up. 
Tell me how gorgeous is it?





Prva nijansa koju sam odlučila da isprobam je 03 Wow effect. Očekivala sam više nude nijansu i u početku se plašila da je malo tamnija nijansa za mene, ali ispostavilo se da je zaista odlična. 

Pakovanje - Dolazi u svedenom pakovanju sa plastičnim poklopcem koji odgovara boji ruža. Pakovanje je jednostavno, ali efektno i lepo izgleda. 

Cena - Za 309 RSD dobijate 3,8 grama ruža. Kada se uzme u obzir kvalitet ruža, cena je i više nego povoljna.

Tekstura - Ima laganu, kremastu teksturu. Zaista je zahvalan za nanošenje, ne treba da budete ekspert da biste ga savršeno naneli. 

Moj utisak - Oduševljena sam samom nijansom ruža. Traje oko 3-4 sati, a potom mora malo da se popravi. Nekada kad me mrzi da ga popravljam bez problema ostavim da sam izbledi jer se ravnomerno skida tako da je i to dodatni plus. Miriše prelepo, ne znam na šta, ali mi se miris izuzetno dopada. Blago isušuje usne, ali to se i očekuje kod mat ruževa. Pre nanošenja možete staviti balzam na usne tako da nećete imati taj osećaj. 

Kako sam oduševljena ovom nijansom sledeće na listi su 02, zatim  08, a kasnije i ostale. 

You Might Also Like

2 коментара

  1. O, pa uopšte nije mali, očekivala sam da je kao Aura Nano, ali je mnogo veći.
    Volim mat nijanse, mada ih ne nosim često koliko bih htela jer, kao što i ti reče, skoro svi isušuju usne.

    ReplyDelete
  2. Draga, post je divan i jako lepo si opisala ovaj proizvod. Ja sam neko ko jako voli karmine, doduše retko ih mažem ahaha ali ih imam gomilu, i ova boja je stvarno predivna, a i sam karmin nije skup, možda odlučim da ga kupim nekad, hvala ti što si nam ga predstavila, jer sad znam koji je sledeći na mojoj wish listi:*

    Kika's blog

    ReplyDelete

Tumblr

We Heart It

Instagram