Fennel Double Body Butter

5:00 AM


"Fennel Body Butter sa mirisom jagode i manga više koristim jer su mi ti mirisi više za leto. Oba proizvoda imaju kremastu teksturu, savršeno neguju i imaju prelep miris koji se dugo zadržava na koži. Prilično se brzo upijaju, tako da im ja nisam našla zamerku. 
Sve u svemu dobijate savršeni proizvod za 400 dinara u pakovanju od 200ml. "


Fennel Double Body Butter Mango & Strawberry



Pakovanje - Dolazi u čvrstoj, plastičnoj kutijici od 200ml unutar koje je pregrada koja odvaja buter sa mirisom jagode i buter sa mirisom manga.  
Cena - Za 400 dinara dobijate 200 ml ove  fantastične mazalice, što je više nego odlično.
Tekstura  - Možete videti na prvoj slici da je reč o prilično kremastom buteru koji se lako nanosi na kožu i lako razmazuje.
Miris - Kada je u pitanju jagoda miris me podseća na sirup za decu koji sam pila kad sam bila mala, ne mogu se setiti kako se tačno zove, ali znam da je bio izuzetno sladak. Miris manga je takodje prilično sladak i upečatljiv.
Moj utisak - Više sam koristila buter sa mirisom jagode, baš zbog mirisa. Što se tiče nege, oba butera pružaju fantastičnu negu, brzo se upijaju i čine kožu glatkom i daju joj sjaj. Miris se zaista dugo zadržava, čak i do 5h što je prilično očaravajuće. 

Fennel Double Body Butter Vanilla & Macadamia



Ima prilično iste karakteristike kao i prethodni proizvod.
Pakovanje - Apsolutno isto.  Čvrsta, plastičnakutijici od 200ml unutar koje je pregrada koja odvaja buter sa mirisom vanile i buter sa mirisom makadamije.
Cena - Takođe, za 400 dinara dobijate 200 ml proizvoda.
Tekstura - Kremasti buter koji se lako nanosi na kožu, lako razmazuje i brzo upija
Miris - Iskreno nisam ljubitelj proizvoda sa mirisom vanile, ali ovaj buter je izuzetak. Miris je slatkast, nežan. Makadamija miriše intenzivnije. Primetila sam da nekima ovaj proizvod ne odgovara zbog mirisa, pa mešaju jedan sa drugim buterom, tako nisam probala, jer sam ljubitelj ovakvih mirisa.
Moj utisak - Iako sam više koristila prvi buter i ovaj je apsolutno predobar. Takodje čini kožu glatkom i daje joj prirodan sjaj. Lako se upija i miris se dugo zadržava na koži.
Tako da preporučujem oba proizvoda od srca. 

Na slici ispod možete videti i njihov sastav.


You Might Also Like

8 коментара

  1. Nisam znala da su unutra ovako podeljeni, super ideja. Hvala na korisnoj recenziji, nisam nikad probala ništa Fennel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se iskreno iznenadila kada sam videla da su podeljeni. :D

      Delete
  2. volim maslace za tijelo....čine mi se sjajni i jedan i drugi. Ja volim miris vanilije:)

    ReplyDelete
  3. Nikako da probam ove buttere imala sam par puta u planu da kupim i uvek zaboravim kad vidim nešto drugo i uvek tako , al moraću definitivno me privlače mnogo :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicni su zaista, javi utiske ako probas. :)

      Delete
  4. Odlican post draga, volim mazalice za telo, ove nisam isprobala! ♥ :)

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/08/crop-top.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, probaj obavezno sigurna sam da ce ti se svideti. :*

      Delete

Tumblr

We Heart It

Instagram