I Love

4:29 AM


"Verujem da ste čuli samo reči hvale o I love... proizvodima za negu tela. Epa zaista je tako. Mnogo puta sam se premišljala da li da ih uzmem i proverim sve ono o čemu sam čitala, ali bih odustajala zbog cene misleći da mleko za telo ne vredi 600 dinara. Kada sam videla da su na akciji u Dm-u po ceni od 250 dinara, nisam mogla dozvoliti da ih ne kupim. 
Pakovanje je prelepo, slatko i ženstveno. Ja sam poznata po tome da padam na takva pakovanja. 
Piling za telo spada u blaže, pa ako volite one grublje ovaj će vam doći kao gel za tuširanje. Sadrzi male abrazivne čestice i ostavlja nežano-slatkast miris jagode. 
Losion ne ostavlja masan trag, lagan je, lako se upija. Pravi letnji. Ostavlja kao i piling slatkast i nežan miris jagode koji se zadržava nekoliko sati."

To ste mogli pročitati u prethodnom postu o ovim fantastičnim proizvodima. Kako sam obećala sledi malo detaljniji osvrt na njih.

                    I Love Strawberries & Cream piling za telo



 Pakovanje - Dolazi u plastičnoj tubi, proizvod lepo i ravnomerno izlazi. Jednostavna i praktična ambalaža od 200ml
Cena - Regularna cena je 400 dinara, često je na akciji pa ga možete naći i po jeftinijoj ceni
Tekstura - Piling je kremas i ređi, sadrži vrlo sitne abrazivne čestice koje ne grebu i nisu gusto raspoređene. Više dođe kao gel za tuširanje nego piling, jer je vrlo blag. 
Miris - To je ono što me je najviše oduševilo kod ovog proizvoda (pored ambalaže). Ima pravi voćni, osvežavajući, slatkast miris jagoda. Zadržava se na koži  i do nekoliko sati. 
Moj utisak - Što se mene lično tiče, piling je odličan za leto. Može se koristiti svakodnevno. Ipak ako volite jače pilinge, preskočite ga.



Sastav - Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates Copolymer, Glycerin, Sodium Chloride, Cocamide Dea, Parfum, Cocamidopropyl Betaine, Sweet Almond Shell Powder, Glycol Stearate, Sodium Hydroxide, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzophenone-4, Disodium EDTA, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, Red 33 (CI 17200)




                   I love Strawberries & Cream losion za telo

Pakovanje - Dolazi u praktičnoj i laganoj bočici od 250ml sa pumpicom. Ja volim ovakva pakovanja jer su zaista jednostavna i ne mučim se oko otvaranja i zatvaranja
Cena - Oko 550 dinara, ali kao i piling često je na sniženju
Tekstura - Prilično je lagane teksture, ne ostavlja masan trag. Lako se razmazuje, hidrira kožu i čini je mekom. 
Miris - Ima miris koji će vas oraspoložiti u sekundi, dosta je sličan mirisu pilinga ali intenzivniji. Takođe se zadržava duže na koži. 
Moj utisak - Proizvodi nisu namenjeni osobama koje zahtevaju odličnu hidrataciju i negu kože, kao ni osobama sa suvom kožom. Odlični su za leto i popravljanje raspoloženja. Najveći plus im je miris, kao i ambalaža. 



You Might Also Like

8 коментара

  1. Najdrazi su mi I love proizvodi za njegu tijela. Najvise kupujem od jagode i od vanilije :))) Odlican post :**

    http://asja91.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Odlican post. Morat cu provjeriti da li imaju ove proizvode i kod nas.❤

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Super post i slike! :)

    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete

Tumblr

We Heart It

Instagram