Recommendation Post #Part 1

5:59 AM


Epa ovako,vec duze vreme osecam potrebu da napisem i neki post na mom maternjem jeziku. Nemojte pogresno da me shvatite,ali prosle su vec 2 godine,a ja nemam nista napisano na srpskom. Pa kako bih sve nadoknadila odlucila sam da napisem Preporuku Post. A onda sam se zapitala "Zasto samo jedan?" Zasto ne bih napisala vise njih. I tako evo polako svoju ideju sprovodim u delo. Bice puno preporuka u vidu filmova,magazina,serija,TV emisija,muzike i jos puno toga,ali prvo pocasno mesto je pripalo kozmetici.
Pa da krenem. 


Avon-Cocoa Butter Rich Cream

Bilo sam sumnjicava kada sam narucila ovu kremu,posto spada u nove proizvode i niko nije mogao da mi da preporuku da li je dobra. Rec je o kremi koja moze da se koristi za telo,ruke i lice. Sadrzi kakao puter i vitamin E. 


Kako je naznaceno u brosuri pruza hidrataciju 24h,omogucava prirodnu,zdravu blistavost i pruza prijatan osecaj. I zaista je tako (ok,ovo bas i za hidrataciju ne) i zato je toplo preporucujem svima. Cena je 219din. Blagog je mirisa,koji mene podseca na miris izmedju sveze skuvane kafe i cokolade. Zaista jedan odlican proizvod koji pritom nije ni skup. 


Victoria Secret Vanilla Lace 
Ultra-moisturizing Hand and Body Cream

Za razliku od predhotne kreme (za koju nisam dobila predloge) za ovu sam prosto znala kakva je,samo je jos falilo da je kupim. I cim se ukazala  prva prilika ona je dospela u moje ruke. Hahaha. Samo pakovanje je izuzetno lepo,pa ona kod mene ima pocasno mesto u odnostu na druge kreme i losione. Sadrzi med,bademovo ulje i avokado. 


Nakon nanosenja koza postaje meka,glatka i prijatna na dodir. Sto se tice mirisa,krema ima slatkast miris vanile,koji nije toliko jak. Iskreno ova krema je bila jedan od mojih hireva,inace smatram da za mnogo manje novca mozete da nadjete bolje kreme. 
*Napomena: Ovo je parfemisana krema,ja je nanosim iskreno zbog slatkog mirisa,sto se tice same koze preporucujem predhodnu. 




Oriflame Tender Care Coconut Protecting Balm

Pre par dana sam saznala da nema vise zastitnog balzama sa aromom kokosa,taj mi je inace omiljeni. Nadam se da cu mu naci odgovarajucu zamenu,jer je on bio zaista fantastican i zbog toga se i nalazi u ovoj preporuci. Divnog je mirisa,najbolja stvar je sto je UNIVERZALAN (da,da moze da se koristi za telo,ruke,pa cak i za usne.) Ovo je inace jedan od mojih omiljenih Oriflame proizvoda. 
Jednostavno ga morate imati u torbici. Pogodan je za sve. Pored arome kokosa,postoje i arome visnje,cokolade i vanile. 



Avon Far Away & Incandessence 

Sto se tice parfema uvek mi je cvetna kategorija bila najdraza. Parfem Incandessence imam vec duze vreme,nezamenjiv je. Ima lagan miris i nije previse napadan sto mi se jako dopada. Aromu mu daju bela ruza,breskva i tikovina. 
Parfem Far Away sam kupila pre par dana. Safranova ruza,vanila i sandalovina su glavni sastojci. Malo je jaceg mirisa. 
Toplo vam preporucujem  i jedan i drugi jer su veoma pogodni za sve vrste izlazaka  i sastanaka,a opet pristupacni. 





Avon True Color senka

Iskreno volim cetvorobojne senke,a True Color senke su jedne od najboljih. Intenzivne su i postojane,postoji veliki izbor paleta tako da postoji kombinacija za svaku priliku. Takodje nijense u paleti se slazu i numerisane su,pa nemate problema koju boju gde da stavite.
Cena je 850 din. Inace moja omiljena paleta je upravo ova sa slike (Stone Taupes) zato sto je veoma zahvalna i mozete da je nosite u raznim prilikama. 

To bi bilo to za sada,nadam ste da ste nasli nesto korisno i da sam vam barem malo pomogla u sledecem odabiru parfema,senke ili pak kreme. Sada cu jednostavno da se zavalim,skuvam kakao i uzivam u jednoj od mojih omiljenih serija. Do sledece preporuke citamo se. 
T.




You Might Also Like

0 коментара

Tumblr

We Heart It

Instagram